tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

sobota, 4 kwietnia 2015

Aktualizacja (2) - 04.04.2015

Witam ponownie na krótkim podsumowaniu ostatniego tygodnia. Zmian pojawiło się sporo, być może nie są one widoczne na pierwszy rzut oka, aczkolwiek progres jest. Tyler pracuje i pracuje nad GT, tworzy szablony i liczy, że wyrobi się ze wszystkim do dnia 15 maja, kiedy to będziemy szykować się do lata i GT będzie znowu zaczynało regularnie funkcjonować. A w dniu dzisiejszym mogę Wam dumnie przedstawić poniższe zmiany, które w dużej części dotyczą przede wszystkim pierwszych instrukcji prezentowanych na blogu. Dodałam masę nowych efektów, a większość z nich została nawet napisana od nowa.  Zachęcam do przejrzenia.
Enjoy!

Ogólne
  • Niewielka zmiana wyglądu Galerii szablonów;
    prace nadal trwają; brak uzupełnionych/działających niektórych linków
  • Podstrona z FAQ została uzupełniona o kolejny punkt;
Tutaj chcę tylko zwrócić uwagę na prace nad podstroną z szablonami. Jestem świadoma problemów, które pojawiają się podczas przeglądania galerii. Wszystkie linki były wymieniane, a część została także dodana ( chodzi tu o przycisk "podgląd", który na tą chwilę nie działa ), dlatego proszę o wyrozumiałość i cierpliwość.

Szablony
  • Odnowienie Long Live the fast times
    W szablonie głównie został poprawiony wygląd posta, a także zostały dodane efekty dla stopki posta, linku z komentarzami i daty;
  • Nowy szablon Tonight


Instrukcje
Mam nadzieję, że dodanie efektów "live" pozwoli Wam lepiej zrozumieć instrukcje, a także zapobiegnie ewentualnym problemom z tutorialem. Wszystkie efekty były robione od początku, napracowałam się jak głupia przez 3 dni, dlatego liczę, że docenicie moją pracę. <3 Co ja gadam, ja wiem, że docenicie. :3

Od autorki
Niestety to tyle co przygotowałam, jeśli chodzi o drugie urodzinki bloga. Jeśli pozwolicie urodziny planuję świętować przez całe wakacje, na które będę starała się przygotowywać masę ciekawych instrukcji, szablonów czy artykułów. Pomysły już są, ale oczywiście zachęcam Was do zostawiania swoich. Tutaj - w komentarzach - lub w zakładce propozycje. A tymczasem ja biorę się na ustawienie publikacji kolejnych postów. Miłego dnia Mordeczki!

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No ba. Jeszcze w trakcie zmian powtarzam sobie lektury i zadanka z matmy robię. :D Jakby gdzieś tam miedzy wierszami znalazł się jakiś niezidentyfikowany fragment to wiadomo skąd tam się to wzięło <3

      Usuń
  2. Obecny szablon strasznie mi się podoba *-*
    Nie wymagamy niczego więcej, Tyler <3 Zrobiłaś naprawdę dużo. A szablon Tonight jest boski (jak każdy). Lecę podziałać w tutorialach. Zobaczymy czy coś mi wyjdzie ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja tam Was lubię rozpieszczać, tylko niestety czasami trzeba czekać na dobry moment i dużo czasu <3
      Jeszcze sporo pracy przede mną, ale muszę przyznać, że naprawdę fajnie mi się ponownie pisze te tutoriale czy odtwarza szablony. Pokazuje perfekcyjnie jak dużo się nauczyłam przez ostatnie lata. :)
      Leć i napisz czy wszystko gra tam w nich <3 Trochę kombinowałam z efektami "live", ale chyba wyszło :D

      Usuń
  3. Obecny szablon - śliczny, perełka!
    I podziwiam za aktualizacje, już się zabieram za przejrzenie instrukcji, bo chyba będę robić nowy szablonik i się przyda <3
    Pierwszy raz w sumie jestem w galerii i mi się strasznie podoba :D
    Pozdrawiam, no i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za miłe słowo <3
      No to ja już czekam na nowy szablonik i mam nadzieję, że tutoriale i aktualizacje się chociaż w najmniejszym stopniu przydadzą <3
      Miłego dnia! ;)

      Usuń
  4. Czytam sobie o tym efekcie "live" i aż musiałam sprawdzić! Instrukcje wyglądają świetnie. Czytelne, posegregowane. Może tylko zrobiłabym linijkę odstępu pomiędzy punktami instrukcji, aby to nie był aż tak zwarty blok tekstu, ale aby każdy znalazł to, co go interesuje. Baw się, baw :D I podepnij DISQUSa :D Ha ha ha. Wszystkim to tłukę, bo sama zakochałam się w nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się właśnie zastanawiałam czemu tak dużo tekstu wyszło. Starałam się zwijać. Ale jak zwykle, nie wyszło :D I dzięki za podpowiedź, bo zastanawiałam się co z tym cholerstwem zrobić i nic do głowy mi nie przychodziło. :P Już wiem.
      A nad DISQUSem się na pewno pomyślę :D

      Usuń
  5. Pobrałam szablonik Hurricane na czlowiek-zelazko.blogspot.com
    Zdolniacha z Ciebie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń