Saturday, December 20, 2014

Lunar




Lunar
dodany: 20 grudzień 2014
Autor: Tyler
Baza: Szablon Simple;
Przed pobraniem należy zapoznać się z regulaminem podanym poniżej;


Pobierz (hostuje.net)

  • szablon prawokolumnowy;
  • Obrazki na podglądzie pochodzą ze strony Tumblr.com + Leagueoflegends.com
  • Archiwum należy ustawić jako "menu", aby uzyskać efekt taki jak na podglądzie szablonu
  • "Strony" powinny znajdować się w sidebarze
  • Nie radzę przesadzać z ilością gadżetów w stopce bloga
  • "Etykiety" powinny być ustawione jako "chmura"

Informacje techniczne

Zmiana obrazku w nagłówku
Kolejny raz zdecydowałam się na nagłówek, który jest warunkowany w kodzie CSS, a nie w HTML. Zdaję sobie sprawę, że jest to nieco łatwiejsze w modyfikacji. Dlatego też zmienić obrazek można w bardzo łatwy sposób. Wystarczy wejść w szablon>dostosuj>zaawansowane>dodaj arkusz CSS.
#Header1 {background:url(adres url obrazka/zdjęcia );}

Zmiana pozycji obrazka w nagłówku
W zależności od tego jakie zdjęcie dodacie obrazek może ustawić się w różny sposób. Aby nad tym zapanować i ustawić odpowiednią dla Was pozycje.
#Header1 {background-position:top/bottom/center );}
Tło nagłówka jest tak również ustawione w taki sposób, że niezależnie jakie zdjęcie dodacie długość powinna ustawić się automatycznie. Dlatego zmiany możecie wprowadzać tylko w kierunku pionowym ( y).

Długość obrazków w poście
Ustawienia szerokości w szablonie mogą być dowolnie zmieniane. W związku z tym blogerzy, którzy dodają zdjęcia powinni samodzielnie, według własnych potrzeb ustawić maksymalną szerokość obrazka w poście.
.post-body img {max-width:###px;)

Regulamin
1.Pobierając szablon zostaw krótką informacje - pod najnowszym postem, podając nazwę szablonu i adres Twojego bloga.
2. Pobrany szablon jest tylko do użytku własnego.
3. Zmiany w szablonie są dopuszczalne, jednak przy tychże zmianach, niech Ci ręka nie lata i przypadkiem nie usunie creditu autorki.
4. Jeśli masz problem  z pobranym szablonem, opisz problem w komentarzach ( polecana opcja, dzięki temu rozwiązanie problemu będzie dostępne dla wszystkich pobierających ), w mailu lub w tagboardzie.
5.Ciekawi Cię efekt w szablonie? W takim wypadku nie ściągaj go i nie grzeb w kodzie, a po prostu napisz, a z uśmiechem na ustach wyjaśnie cóż to takiego.




Wasze propozycje
Na sam koniec chciałabym Was zachęcić do zostawiania swoich propozycji. Na szablony i na instrukcje. Trochę mnie nie było i nie mam zielonego pojęcia co Wam się teraz podoba i czego potrzebujecie. Oczywiście mam swoje pomysły w zapasie, ale ( po raz kolejny powtarzam ) ten blog jest stworzony po to, aby Wam pomagać. Więc jeśli jest coś, w czym mogłabym pomóc to bardzo chciałabym to usłyszeć. Mam całkiem długą przerwę świąteczną, dlatego oprócz rozwiązywania zadanek mogłabym popisać troszkę instrukcji lub innych takich. Jest duża szansa, że przez święta napiszę ich tyle, że kolejna przerwa będzie zbędna.
15 comments

Saturday, December 13, 2014

Warriors




Warriors
dodany: 13 grudzień 2014
Autor: Tyler
Baza: Szablon Simple;
Przed pobraniem należy zapoznać się z regulaminem podanym poniżej;


Pobierz (hostuje.net)

  • szablon lewokolumnowy;
  • obrazki na podglądzie pochodzą ze strony Tumblr.com
  • Koniecznie występowanie obrazków w każdym poście
  • archiwum należy ustawić jako "menu", aby uzyskać efekt taki jak na podglądzie szablonu
Informacje techniczne
Ogólnie Mordeczki to brak informacji technicznych, bo szablon jest sam w sobie bardzo prosty. Jedyną rzeczą, o której musicie pamiętać jest fakt, że jest on przeznaczony na blogi z OBRAZKAMI, które pojawiają się na stronie głównej automatycznie ( tak samo z automatu post jest "zwijany" - możemy to tak jakby nazwać kafelkami...chyba ). Dobra, nieważne. Pamiętajcie - obrazki! <3 

PS. Loczek stwierdził, że tak czy inaczej nikt tego wyżej nie czyta ( no Loczek na pewno nie czyta ## )
PS2. Ktoś prosił o szablon podobny jak aktualny na GT. No cóż, nie jest on ani trochę podobny, ale posty zrobione w prawie ten sam sposób...prawie xD
PS3. Nie zamierzam dodawać instrukcji na szablon kafelkowy, gdyż ( Loczek chce zagrać w lola, a ja zajmuję kompa ) bardzo dobrą instrukcje, z której ja korzystam, znajdziecie tu : TADA

Regulamin
1.Pobierając szablon zostaw krótką informacje - pod najnowszym postem, podając nazwę szablonu i adres Twojego bloga.
2. Pobrany szablon jest tylko do użytku własnego.
3. Zmiany w szablonie są dopuszczalne, jednak przy tychże zmianach, niech Ci ręka nie lata i przypadkiem nie usunie creditu autorki. btw. Hasło w podpunkcie 4 hihi
4. Jeśli masz problem /fugt i fundamentet/  z pobranym szablonem, opisz problem w komentarzach ( polecana opcja, dzięki temu rozwiązanie problemu będzie dostępne dla wszystkich pobierających ), w mailu lub w tagboardzie.
5.Ciekawi Cię efekt w szablonie? W takim wypadku nie ściągaj go i nie grzeb w kodzie, a po prostu napisz, a z uśmiechem na ustach wyjaśnie cóż to takiego.




Saturday, December 13, 2014

11 comments

Sunday, December 7, 2014

Booyah




Booyah
dodany: 5 stycznia 2014
Autor: Tyler
Baza: Szablon Simple;
Przed pobraniem należy zapoznać się z regulaminem podanym poniżej;


Pobierz ( hostuje.net)

  • szablon lewokolumnowy;
  • grafiki użyte na podglądzie - 1 & 2
Informacje
W związku z pewnym problemem technicznym, który pojawił się w powyższym szablonie, postanowiłam, że pojawi się on jako szablon wolny, dostępny do pobrania dla każdego. 
Link do szablonu został udostępniony na naszym facebooku - Graphical Thoughts - tam też znajdziecie link umożliwiający jego pobranie. 
Oprócz szablonu, w folderze znajdują się także podstawowe informacje dotyczące ustawień gadżetów itp.

Mam nadzieję, że tym razem wszystko gra. 

Wielkie podziękowania dla Your Mourning za dostrzeżenie problemu i poinformowanie o nim! <3

Regulamin
1.Pobierając szablon zostaw krótką informacje - pod najnowszym postem, podając nazwę szablonu i adres Twojego bloga.
2. Pobrany szablon jest tylko do użytku własnego.
3. Zmiany w szablonie są dopuszczalne, jednak przy tychże zmianach, niech Ci ręka nie lata i przypadkiem nie usunie creditu autorki.
4. Jeśli masz problem z pobranym szablonem, opisz problem w komentarzach ( polecana opcja, dzięki temu rozwiązanie problemu będzie dostępne dla wszystkich pobierających ), w mailu lub w tagboardzie.
5.Ciekawi Cię efekt w szablonie? W takim wypadku nie ściągaj go i nie grzeb w kodzie, a po prostu napisz, a z uśmiechem na ustach wyjaśnie cóż to takiego.



Jako, że długo ode mnie szablonu nie było, postanowiłam, że hasła na niego nie będzie. Jednak liczę, że raczej obejdzie się bez zbędnych spięć i innych takich dziwnych, niepotrzebnych rzeczy. :)
btw. Przepraszam za podgląd - ale ostatnio roamuje między jednym komputerem a drugim i jakoś tak wyszło :P

Sunday, December 7, 2014

8 comments

Friday, December 5, 2014

Świąteczna paczka wiecznego szczęścia


Zaczął się grudzień, jutro mamy Mikołajki, które niestety spędzę poza domem, dlatego niespodzianka jest dzisiaj. ( Dobra, wiem. Mogłam to ustawić na automatyczną publikację, ale nie chcę, żeby wydawało się, że automat składa Wam życzenia za mnie ;D ) 

Niespodzianki są szykowane na cały grudzień, jeśli wszystko się powiedzie. Będę starała się je dodawać i tworzyć mimo wszelkich przeciwności losu z prostej przyczyny - Należy Wam się. Jesteście najlepszymi czytelnikami i ludźmi na całym świecie i naprawdę nie wybaczyłabym sobie, gdybym Was w tym uroczym miesiącu zostawiła z niczym. 

Dobrze, skoro mamy już tę część za sobą, to przed nami jeszcze 3. 

Świąteczna paczka wiecznego szczęścia nazywa się tak, bo uważam, że bycie szczęśliwym jest fajne i jeżeli ktoś nie chce lub zapomina, że trzeba być szczęśliwym to robi coś źle. A w takim wypadku trzeba mu pomóc i postarać się o najszerszy uśmiech na jej/jego twarzy jaki tylko jest możliwy. Dlatego składam Wam tym samym takie, a nie inne życzenia. Bo bycie szczęśliwym jest po prostu, najzwyczajniej w świecie fajne i każdy kto nie jest szczęśliwy powinien przynajmniej włączyć ulubioną piosenkę, zacząć śpiewać i tańczyć i cieszyć się z życia. 
( PS. testowane xD )

Co znajduje się w paczce? 
W paczce znajdziecie cztery szablony:
  • Booyah - dla wielbicieli różu i tygrysków;
  • Enjoy the night - dla tych, którzy kochają nietoperze i Halloween ( zaległy prezent z tejże okazji )
  • Happiness - przygotowany specjalnie z myślą o czytelnikach posiadających blogi lifestyle'owe lub takie o modzie itp. 
  • Snowflakes - typowo zimowy szablonik, dla Was wszystkich, bo ja Was Mordeczki po prostu kocham!

Jak tą paczkę mogę dostać i czy muszę coś wcześniej zrobić, aby ją dostać?
Paczka jest dla wszystkich. Nie musicie być obserwatorami bloga, strony na facebooku czy innych dziwnych rzeczy. Jeśli blog i jego treść Wam się podoba zrobicie to na pewno bez przymusu z mojej strony.
Długo się zastanawiałam jak przekazać Wam tą paczkę. Z jednej strony chciałam, abyście wszyscy mogliście ją bez problemu i do woli pobierać, z drugiej chciałam mieć kontrolę i wgląd w to, kto ją pobiera. Ostateczna decyzja jest taka:
Wystarczy, że zostawicie swój adres e-mail w komentarzu lub tagboardzie, a wieczorem dostaniecie paczuszkę. Przyrzekam Wam wszystkim tu i teraz, jak mi kot świadkiem, codziennie przed godziną 21 zbiorę wszystkie Wasze maile i wyślę paczkę, chodź bym padała plackiem na podłogę ze zmęczenia i chodź bym miała to robić tylko dla jednej osoby. Codziennie. 

PS1. Jak ktoś dzisiaj się do 17:20 wyrobi to wyślę ją jeszcze przed. :D 
PS2. Paczuszka wysyłana będzie do końca grudnia. Następnie, prawdopodobnie szablony wrzucę luzem na GT. :)
PS3. Kocham Was Mordeczki! :)

Mam nadzieję, że się spodoba, że będzie z tego jakiś pożytek i będziecie chociaż troszkę z paczki zadowoleni. Wesołych Świąt Mordeczki!
Jak dacie radę to przekazujcie informacje o paczce do kogo tylko się da! 
Dobra, z 20 minut zajęło mi, żeby znaleźć odwagę, aby kliknąć "Opublikuj"...ok, może więcej.

A teraz razem ze mną - włączcie ulubioną piosenkę, tańczcie i wyjcie na cały dom! <3

Friday, December 5, 2014

67 comments
Kontakty/Linki
+ Wanilijowa:
  • E-mail:AFFABRE.SIS@GMAIL.COM
  • Ask.fm: Wanilijowa
  • blog: Gorzko Słodko
  • + Tyler:
  • E-mail:bizarre1309@gmail.com
  • Ask.fm: Sleeping Tyler
  • blog: Okiem Tyler
  • Informacje
    JEŚLI KTOŚ MIAŁBY MOMENCIK, SPORO CHĘCI I CO NAJWAŻNIEJSZE, UWAŻAŁ TO CO ROBI ZA WYJĄTKOWO ROZSĄDNE TO ZACHĘCAM DO ZAJRZENIA I POLUBIENIA NASZEGO FACEBOOKA - Graphical Thoughts. WCHODZCIE REGULARNIE, BO NA ŚWIĘTA PRZYGOTOWUJEMY DWIE NIESPODZIEWANE NIESPODZIANKI!

    + wanilijowa wciąż na urlopiE
    Plany na przyszłość
    + Wszystko co możemy zrobić ze stronami cz.1
    + Blog-pager - problemy i wyjaśnienia
    + Wszystko co możemy zrobić ze stronami
    + Skromny efekt dla kategorii
    + Zapanować nad stopką bloga
    + Gradient na blogu
    SZABLON WYKONANY PRZEZ TYLER
    dla bloga graphical-thoughts.blogspot.com
    Credits 1, 2