tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

niedziela, 21 lipca 2013

Plan?

      Jak każdy zauważył ostatnimi czasy rzadko jestem na blogu. Jest to spowodowane wieloma obowiązkami, internetowymi kursami, remontem, pracą i w ogóle takimi fajnymi rzeczami. Postanowiłam iść więc na urlop. I to taki 3 tygodniowy urlop, żeby człowiek mógł oczyścić swój mózg, nabrać chęci i zacząć "od zera". To "zero" to brak zaległych zamówień, przygotowane do publikacji posty i nowe pomysły. 
Że gadać lubię to trochę sobie popisze, co mi po mojej nie do końca normalnej główce chodzi. 
  • Po pierwsze będzie nowa szata graficzna, nad którą pracuje, trochę inna forma całego bloga, dodam też ciut profesjonalizmu i web deisgn'u.
  • Druga sprawa to szablony, które będą tylko i wyłącznie na zamówienie lub wolne, jednak kod do nich będzie dostępnych tylko dla tych którzy zgłoszą, że chcą ten i ten szablon. Uciążliwe nieprawdaż? Mimo to będę mieć pewność kto tego i tego szablonu używa, co skutkować będzie brakiem dziwnych sytuacji i tym podobnych. Tyler likes that!  Skromniejsza liczba pobrań na pewno będzie widoczna, ale ja wkładam w te szablony wiele wysiłku i chcę mieć przynajmniej tę możliwość poznania choć trochę każdego kto pobiera moje szablony, zwłaszcza, że nie każdy lubi chwalić się czasem, że pobrał dany szablon. Potraktuje to jako swego rodzaju ubezpieczenie na przyszłość. Się rozgadałam!
  • Trzecia rzecz to instrukcje. Postaram się, aby było ich więcej. Dotyczących przede wszystkim ustawień bloggera, ale nie tylko. Graphical Thoughts to bloga przede wszystkim z instrukcjami, a ostatnimi czasy nic tylko szablony, za co bardzo przepraszam. Raczej wolę, abyście sami pogrzebali, pobawili się, poznali bloggera niż zamawiali gotowe szablony. 
  • Ostatnia kwestia to kwestia grafiki. Innymi słowy od jakiegoś czasu zaprzyjaźniam się z programami graficznymi, nasza relacja jest napięta, ale idziemy wciąż do przodu, także za jakiś czas kto wie, może w końcu oficjalnie zaczniemy współpracować. 
A teraz problemy teraźniejsze i ewentualne pytania. 
Zamówienia - nie przyjmuje, tylko je dokańczam. Miałam je oddać tydzień temu za co przepraszam, ale nie wyszło i teraz mam wyrzuty sumienia, czyli drodzy zamawiający idziecie na pierwszy ogień. Do 11 sierpnia żadnych zamówień, mam do wykonania 4 zamówienia, szablon na GT i na GA. (o_o)
Pytania - z chęcią udzielę odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania, jednak -błagam- piszcie na maila, w komentarze rzadko ostatnio zaglądam, a poza tym e-mail ( na który wchodzę prawie co 30 minut ) jest najlepszą formą kontaktu ze mną, macie pewność że odpiszę, gdy tylko znajdę chwilę czasu. *(^o^)*

e-mail:bizarre1309@gmail.com - jak wyżej, piszcie w sprawie instrukcji, osobistych pytań, problemów z instrukcjami lub jak chcecie się po prostu ze mną przywitać "say hi!". (~o~)

Także zapraszam 11+ sierpnia. Mam nadzieję, że odetchnę, uspokoję się i będę mogła znowu z uśmiechem prowadzić bloga! (^o^)

Głupie japońskie ikonki! Ale przyznam, że świetnie obrazują moje zachowania. (n_n)






6 komentarzy:

  1. Nooou! Jak to mniej szablonów? Jestem takim cichym obserwatorem tutaj, ale hasło "mniej szablonów i więcej instrukcji" jest bardzo pobudzające. Zaraz Ci wyjaśnię, dlaczego osobiście jestem za większą ilością szablonów itp. Bo chodzi o to, że jak ktoś chce taki czy inny efekt na blogu i jest zdeterminowany, to prędzej czy później go osiągnie. Internet jest pełen blogów z poradnikami, można się też ogólnie uczyć HTML i CSS. Większość owych instrukcji jest po angielsku, ale czy to problem w dzisiejszych czasach, kiedy każdy właściwie zna dobrze angielski, a jak nie zna, to ma pełno słowników? Zaś jeśli chodzi o szablony, to każdy, który wykonujesz, jest unikatowy. Chodzi mi o to, że instrukcję na to i na tamto może napisać każdy, zaś szablon Tyler zrobi tylko Tyler i koniec kropka. To tak trochę jak z naukowcami i artystami. Gdyby nie Einstein, ogólna teoria względności i tak zostałaby stworzona, tylko później, ponieważ jest ona naturalną konsekwencją postępu ludzkości. Ale gdyby nie urodził się Beethoven, to 9 symfonii by nie było, bo tylko Beethoven mógł ją napisać. Dlatego sądzę, że naprawdę lepiej postawić na więcej szablonów i może takich postów "trendy w internecie" (tego w naszym internecie polskim chyba nie ma), a instrukcje niech będą dodatkiem. Poza tym Twoje szablony są unikatowe (nie wiem, czy o tym wiesz). Na wielu szabloniarniach szabloniarki robią szablony "na jedno kopyto" i są do siebie bardzo podobne (szablony, nie szabloniarki). Można przejrzeć całą galerię i stwierdzić, że żaden szablon nie zapadł w pamięć, bo wszystkie były praktycznie identyczne. U Ciebie jest zupełnie inaczej, poza tym duże ogarnięcie w tajnikach CSS sprawia, że osiągasz świetne efekty i szablony od Ciebie wyglądają bardzo profesjonalnie.

    Więc podsumowując mój za długi wywód - więcej szablonów. Ograniczenie tego to czyste szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się nowego wystroju. Jestem ciekawa czym tym razem nas zaskoczysz. Nie da się ukryć, że każdy Twój szablon jest wyjątkowy, a jeśli robisz szablon na stronę główną bloga z cudownymi szablonami to będzie na pewno coś fantastycznego! Tak więc będę wyczekiwać.
    Uwielbiam Twoje instrukcje, więc bardzo się cieszę, że będzie ich więcej. Co prawda piszę tu pierwszy raz, ale na pewno będę tu stale zaglądać, a może nawet podręczę pytaniami o to i owo :-)
    A co do mniejszej ilości szablonów... Hm... Tak jak wyżej wspomniała Inga prawie każda szabloniarnia na blogspocie oferuje ten sam rodzaj szablonów, a Twoje są unikatowe i są cudowną odskocznią od tych, które widzimy wszędzie. Dlatego troszkę mnie to smuci, ale z drugiej strony jeśli ma być ich mniej a jeszcze lepsze to jestem za!

    Życzę miłego urlopu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja niecierpliwie wyczekuję Twojego powrotu! :3 Jak już wyżej wspomniano, Twoje szablony są oryginalne i naprawdę genialne! Przeczesując już trochę szablonarni zawsze widziałam w kółko to samo, a Twoje szablony są inne, takie świeże :D Co do większej ilości instrukcji, to bardzo się cieszę, bo chętnie sobie w wolnym czasie pokombinuję w html'u. W pewnym stopniu mnie do tego zachęciłaś, dzięki Twoim instrukcjom nie wydaje się to takie straszne, a sam język hmtl nie przypomina mi już chińskich, nie do odczytania przeze mnie znaczków XD Czekam na nową notkę! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam szablon heart's desire na http://czyta-sie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam poinformować, że pobieram szablon Walking Travesty na http://oczami-letum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram szablon Gutsy Dwarf na weheart-johnnydepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń