tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

sobota, 13 lipca 2013

Pleasure of English - Zmówienie




Pleasure of English - Zamówienie
dodany: 13 lipca 2013
Autor:Tyler
Baza:Szablon Simple;
podgląd
 W końcu znalazłam chwilkę czasu, aby dodać właśnie to zamówienie, które wykonane już było na początku lipca. Niestety w szablonie jest pewna usterka związana z przyciskiem "read more", ale nad tym już pracuję. 
Załoga Pleasure Of English dała mi wielką swobodę przy robieniu tego szablonu, dlatego z tego miejsca, przy Was wszystkich, serdecznie za to dziękuję. Jak widać, szablon zrobiony trochę nie po mojemu, ale uznałam, że taki będzie ciut bardziej pasował to tego właśnie bloga. Jestem elastyczna w kwestii robienia szablonów, dlatego z równie wielką przyjemnością odeszłam od tych wszystkich norm i reguł, których zazwyczaj na GT używam. 
Mimo wszystko, jednak pewne instrukcje od załogi dostałam, a mianowicie:

  • Układ dwukolumnowy;
  • napis Pleasure of English na nagłówku;
  • elementy w nagłówku ( Big Ben, czerwony autobus);
  • odnośniki do facebooka i tumblr'a;
  • ramka na ogłoszenia ( propozycja: kartka z pinezką);
Wybór kolorystyki i wszystkich innych szczegółów należał do mnie, ale jak widać postawiłam na kolory chyba najbardziej kojarzące się z Wielką Brytanią, językiem angielskim. Tak mi się wydaje. Czekam na Wasze opinie i zachęcam do odwiedzenia Pleasure of English, gdzie znajdziecie naprawdę ciekawe artykuły na temat języka angielskiego.

Informacje
Wszystkich, którzy zamówili szablon, prosiłabym o cierpliwość, Wasze szablony się robią i mają się dobrze, w najbliższej przyszłości ( tj. 2/3 dni ) powinniście otrzymać zaproszenie na roboczego bloga, aby na bieżąco kontrolować prace na blogu i przesyłać ewentualne uwagi.
Jednak dla wszystkich, którzy dopiero mieliby ochotę zamówić, muszę niestety z przykrością powiadomić, że teraz zamówień nie przyjmuję. Prawdopodobnie możliwość złożenia zamówienia będzie dopiero możliwa pod koniec tygodnia ( tj. koło piątku-niedzieli ).
Przepraszam za wszystkie utrudnienia. :)

7 komentarzy:

  1. Szablon jest genialny! Świetnie się prezentuje i zdecydowanie bardzo pasuje do tematyki bloga. Jestem nim naprawdę oczarowana ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo mi się podoba ten szablon, iście brytyjski! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham UK, a taki szablon... Cholera jasna, dziewczyno, gdzieś ty się uchowała? xD Też chcę robić takie zajebiaszcze szablony! *.*
    Weny! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szablon jest przepiękny *_* Uwielbiam twoje szablony, bo są takie fajne, inne. Po prostu cudowne!
    jest ktoś kto uwielbia Emblem3 *_* To coś pięknego!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaa ale genialny szablon *.* wow, normalnie jakbym była autorką tamtego bloga to bym skakała z radości, serio :D geniusz w każdym calu! nic tylko cię chwalić! <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon cudo. Niby minimalistyczny, ale super zaawansowany. Jeśli mam być szczery to przeraża mnie ta biel wokół XD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń