tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

środa, 18 czerwca 2014

Feel the darkness




Feel the darkness
stworzony: 18 czerwca 2015
Autor: Wanilijowa
Baza: Szablon Simple;
  • szablon lewokolumnowy;
  • tło - szczerze - nie mam pojęcia, nie pamiętam
  • fonts - google.com/fonts

Informacje techniczne
Lewa kolumna jest w position: fixed, więc tyle, ile mamy miejsca, tyle musimy wykorzystać, nie więcej. Zarówno ramka Look here!, jak i Everyday są w ramce HTML, a tamtejsze linki w <div>. Zasada zmiany linków na własne jest podobna, jak w ostatnich paru szablonach, np. tutaj w ramce Niusy


Regulamin
1.Pobierając szablon zostaw krótką informacje - pod najnowszym postem lub w innym widocznym miejscu, podając nazwę szablonu i adres Twojego bloga.
2. Pobrany szablon jest tylko do użytku własnego.
3. Zmiany w szablonie są dopuszczalne ( więcej o zmianach w FAQ, jednak "podpis" autorki ma zostać nienarusony.
4. Jeśli masz problem  z pobranym szablonem, opisz problem w komentarzach ( polecana opcja, dzięki temu rozwiązanie problemu będzie dostępne dla wszystkich pobierających ), w mailu lub w tagboardzie.
5.Ciekawi Cię efekt w szablonie? Śmiało pisz! Pomysłów na instrukcje nigdy mało!
6. Pobierając szablon zgadzasz się na powyższe warunki.
7. Szablon jest opatrzony hasłem. Jeśli chcesz pobrać, a zostawiłeś już informację o tym w komentarzu pod najnowszym postem - odezwij się na shoutboxie lub drogą e-mail: affabre.sis@gmail.com, a hasło zostanie Ci udostępnione.
8. Hasło, które należy wpisać w komentarzu na znak przeczytania regulaminu: akacja.

12 komentarzy:

  1. Jaki piękny. <3 Nie wiem, jak wy to robicie, że wychodzą wam takie cudowne proste szablony.

    Odczuwam nieprzemożoną chęć użycia go na moim drugim blogu (http://jedno-z-gorszych-wspomnien.blogspot.com/), także ślicznie proszę o hasło.
    dorcas119@gmail.com

    Pozdrawiam!

    PS Akacja to naprawdę piękna roślina. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ten szablon całkowicie oczarował!

    Twoja sprawka, Patt.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Ja przybywam z problemem. Nie dotyczy on co prawda waszych szablonów, ale liczę, że jako doświadczone graficzki potraficie mi to wytłumaczyć. Cały problem opisałam na załączonym obrazku.

    http://i58.tinypic.com/2e49g07.png

    Pozdrawiam!
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to samo tyczy się ikon społecznościowych na samym dole bloga (twitter, facebook, youtube, google +).

      Usuń
  4. Pobrałam szablon Im going down na katalogowy-wywiader.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za zamówienia i jestem bardzo ciekawa projektów! Także powodzenia. Ten szablon - dobry, jedyny zgryz i wątpliwość mam do ramki wokół postów. Nijak mi ona nie pasuje do koncepcji. Ale jest to moje subiektywne zdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję (: może następne bardziej przypadną do gustu (:

      Usuń
  6. Chciałabym umieścić na blogu szablon "fairy tale", mogłabym prosić o hasło? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Chciałabym pobrać szablon RELIVE THE MEMORY na nie otwarty jeszcze blog smak-triumfu.blogspot.com. Chciałabym dokonać zmian w postaci czcionki w poście, nagłówka i zmienić kolor niebieski i zielony na jakiś inny, bo te nie bardzo mi pasuje. Ten szablon jest niesamowity. Hasło na przeczytanie tego regulaminu: akacja.
    Mój mai: aramei.mei@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szablon jest otwarty bez hasła (:

      Pozdrawiam,

      Usuń