tutoriale, szablony, web design

Pytania - Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi, to zapraszam na nasz profil ask.fm. Postaramy odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące szablonów, zamówień, jak również zaradzić conieco w sytuacji, gdzie szablon nie chce współpracować. Propozycje - Jeśli masz pomysł na ciekawą instrukcje, która mogłaby pomóc lub zainspirować wielu blogerów, daj nam znać! Z chęcią pomożemy! Propozycje możesz zostawić tutaj: Propozycje Pomoc - Gdyby ktoś desperacko szukał pomocy i wszystkie instrukcje go zawiodły, to jest e-mail tyler (bizarre1309@gmail.com ) i tam można pisać, mardzić na bloggera i resztę świata, no i ogólnie to też szukać pomocy. #idontjudge

środa, 18 czerwca 2014

Powrót zamówień - co, jak, kto, czemu, och?

aktualizacja: 3.07.2014, 0:23

Kto śledzi naszą stronę na fejsiku, ten wie, że od jakiegoś czasu rozważałyśmy powrót możliwości składania zamówień i wreszcie - z tygodniowym opóźnieniem (jak to w zwyczaju w. bywa) ta powraca. Osobny post informacyjny z tej okazji, by wszystko było jasne i klarowne dla każdego :) | uwaga: wysłanie zamówienia po nieprzeczytaniu i nierozeznaniu się w regulaminie oznacza odrzucenie zamówienia z automatu


» Zamówienia są przyjmowane na całe szablony, jak również na jego pojedyncze elementy.
» Zamówienia wykonuję tylko ja - wanilijowa. (Tyler zrezygnowała z tego, nie będąc pewną, czy na 100% podoła. Ja też tego na pewno nie wiem, przekonamy się). Nasza kochana Tyler służy za to pomocą techniczną - jak coś zrobić, gdzie dać jakiś kod, w granicach rozsądku, oczywiście.
» Zamówienia są składane tylko drogą e-mailową. Jeśli zamawiasz szablon - affabre.sis@gmail.com, jeśli masz pytanie techniczne - bizarre1309@gmail.com. Zamówienia w komentarzach będą ignorowane. W tytule wiadomości należy wpisać, czego ona dotyczy.
» Zarówno w przypadku otrzymania szablonu, jak i pomocy technicznej - obydwie sprawy są "oficjalne" i stąd prosimy o umieszczenie informacji na głównej stronie bloga. Jeśli chodzi o szablony, credit będzie zakodowany automatycznie przeze mnie, jeśli zaś chodzi o jakąś pomoc - taka informacja ma zostać dodana przez zamawiającego. W taki sam sposób odwdzięczamy się my - dodajemy post z zamówieniem szablonowym oraz, prawdopodobnie, stworzymy osobny post dla blogów, którym pomogłyśmy technicznie wraz ze screenem efektu.
» Z zaktualizowanym - częściowym - regulaminem można się zapoznać w zakładce "Zamówienia".

I... - najważniejsze!
» Poprzednio szablony mógł zamówić każdy na każdego bloga, nawet dopiero co powstałego. Z własnego doświadczenia wiem, że wielokrotnie zdarza się, gdy ktoś zamawia, potwierdza zamówienie, a kiedy już je dostaje, nie wykorzystuje go wcale lub zawiesza/usuwa/porzuca blog. Mam nadzieję, że to zrozumiecie, ale szanuję swój kręgosłup, swoje oczy i swój czas, dlatego ja, wanilijowa, przyjmuję zamówienia od osób, których blog jest w pełni aktywny, działa przynajmniej od miesiąca (i autor jest pewny prowadzenia go) a ostatni post nie wisi dłużej niż 2 tygodnie - warunek niezbędny. W przypadku blogów z opowiadaniami/pamiętnikami/etc. nie liczą się notki organizacyjne, z bohaterami, z linkami - jedynie posty treściwe.

» Po przemyśleniu sprawy zdecydowałam, że zamówienia mogą składać blogi takie jak:
  • blogi prywatne, ale z kategorii: moda, lifestyle - blogi o fitnessie, gotowaniu, z recenzjami książek/filmów/etc., etc.,
  • blogi z opowiadaniami, gdzie autor chce szablon minimalistyczny. Po każdy inny szablon, pstrokaty i z multumem gadżetów odsyłam na wciąż mnożące się szabloniarnie!
  • stowarzyszeniami, katalogami, spisami,
  • wszystkimi pozostałymi (rozpatrywanymi osobno).
* Blog, który nie są z jednym powyższych, a gdzie liczba obserwatorów przekroczyła 100, również może złożyć zamówienie na szablon. Zakłada się, że każdy blog z zaliczających się do powyższych, działa od co najmniej miesiąca i ma aktualne posty.

» Po złożeniu zamówienia i zaakceptowaniu go przez nas, należy dodać Graphical Thoughts do obserwatorów, a naszą stronę na facebooku do lubianych, jeśli posiadacie konto. Da Wam to możliwość śledzenia tego, co nie publikuje się na GT, a co też może być warte uwagi.

Jeśli nie wiecie, czy Wasz blog zalicza się do którejś z grup i czy zamówienie zostanie dla Was wykonane - zawsze napiszcie takiego e-maila, gdzie tak czy inaczej je opiszecie. W jak najszybszym czasie dam znać, czy przyjmuję je, czy też nie. Jeśli jednak nie - Wasze zamówienie, z pewnym uogólnieniem, zostanie potraktowane jako propozycja i dodana do tamtej właśnie listy, która również została zaktualizowana.

Jednakże - jeśli w wiadomości zabraknie hasła potwierdzającego przeczytanie regulaminu oraz tego postu, jak również blog nie będzie spełniał podstawowego warunku: czasu i aktywności; zamówienie zostaje odrzucone z automatu, bez odpowiedzi zwrotnej.

Pytania? Niejasności? Śmiało pod spodem!

***


Ponadto, jeśli ktoś jest miłośnikiem książek/filmów, zapraszam -



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga! Szkoda, że anonimowa i nie odnośnie samego postu i tego, co w nim jest (: dzięki

      Usuń
    2. Nie chciało mi się logować. Nie mam co komciać, bo blogasy z opkami nie mogą zamawiać ;).

      Usuń
  2. Pomysł z zamówieniami bardzo przydatny, szczególnie dla tych osób, które mają problem z odnalezieniem tego właściwego "cuda" na swojego własnego bloga. Ja mam nieco inne zapytanie - do której z Was mogłabym zgłaszać się z zapytaniem? Chodzi tylko o drobną modyfikację w kodzie, bo stopka rozjeżdża się i próbowałam już wszystkiego, nawet korzystałam z rad zamieszczonych na asku, ale i tak cały czas stopka się psuje. :)

    Z góry dziękuję za odpowiedź i gratulacje za kawał roboty, jaką robicie! Pamiętajcie, że są ludzie, którzy to doceniają!:)

    /Cru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cru, odezwij się do mnie póki co (: Tyler jest jeszcze nieobecna troszkę, a ja choć nie jestem mistrzem w stopkach, spróbuję pomóc. affabre.sis@gmail.com | gg: 23210395

      Usuń
  3. Nie rozumiem, dlaczego opowiadania nie mogą zamawiać, tak samo jak nie rozumiem, czemu mogą to robić grupowce, które w obecnym czasie i tak zdychają po tygodniu istnienia. Piszę to jako osoba, która to środowisko zna i wie, że robienie zamówień dla takich blogów jest tylko stratą czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz racje, nie spojrzalam na grupowce w ten sposob. W takim razie one tez odpadaja, skoro szkoda czasu :) a czemu opowiadania nie? Z tego wzgledu, ze jest mnostwo szabloniarni z roznymi fandomami gdzie jest mnostwo szablonow przystosowanych wlasnie pod blogi z opowiadaniami, chociazby zaczarowane szablony czy wioska szablonow.

      Usuń
    2. Nie wiem, dlaczego nie dodał się Twój komentarz, choć informacja o nim przyszła mi na pocztę.

      A co, jeśli ktoś nie lubi takiej tandety, jaka tam jest, i woli coś minimalistycznego? To trochę nie w porządku skreślać wszystkie opowiadania, skoro jest dużo takich blogów i zaręczam, że nie wszyscy lubią napaćkane, kiepskie grafiki w stylu "Hermiona wyrastająca z ramienia Malfoya". Ja na przykład bym czegoś takiego nawet kijem nie tknęła - zawsze biorę szablony stąd, bo ten styl najbardziej mi odpowiada, po prostu ;).
      Jeśli chodzi o grupowce - obracam się w tym środowisku, co chwila powstają nowe blogi, by zdechnąć po krótkim czasie. Taak, mnie też to frustruje, bo nawet nie ma się gdzie zapisać, skoro tylko na początku jest bum, a potem wszyscy znikają. Takie, które wytrzymują miesiąc lub dłużej, można na palcach zliczyć. Po prostu szkoda waszego czasu - macie bardzo dobre szablony i wkładacie w nie mnóstwo pracy, więc lepiej faktycznie robić zamówienia dla blogów, które się trzymają dłużej.


      Powiem tak: aktualnie nie ma mnie w domu, jestem u przyjaciół w Warszawie i ciężko mi cokolwiek postanowić, jednak w takim razie przemyślę tę kwestię. Prawdopodobnie dopuszczę więc wszystkie blogi, ale dalej z pewnymi wytycznymi odnośnie czaus prowadzenia bloga. Przemyślę to i dodam aktualizację na GT oraz na fanpejdżu.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Może po prostu indywidualne podejście do każdego przypadku? Tzn. nie skreślać, dajmy na to, wszystkich opowiadań, a na przykład patrzeć pod kątem, czy to jest nowiutki blog, czy może istnieje od dłuższego czasu, czy jest aktualizowany... Bo ja, jako posiadaczka bloga z opowiadaniem (i korzystającego od dawna z waszych grafik) czułam się nieco stratna tymi nowymi zasadami. Co prawda szablon na razie mam i nie planuję w najbliższej przyszłości zmieniać, bo jestem z niego bardzo zadowolona, ale myślę, że w blogosferze istnieje wielu autorów opowiadań, którzy także lubią wasze prace. Ale dobrym wyjściem są też te szablony wolne, także czasami z nich korzystam :).

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gumowy miś
    I chciałabym pobrać szablon fairy tale na bloga superflety.blogspot.com .
    Kontakt: meg-dreame.blogspot.com
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. co ja piszę??? kontakt: joasia.meg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń